A jövő vezetőit keressük

Vélemények
Honnan jön a pénz az MLM-ben? És mennyit lehet keresni vele?
Ilyen egyszerű, nincs átverés
2017-01-27 00:28:07
A munkák jelentős részét robotok vehetik át
Egy uniós jelentéstervezet szerint a jelenleg emberek által végzett munka jelentős részét robotok vehetik át. Így egyre nőhetnek az oktatást, a foglalkoztatást, a szociális biztonsági rendszerek életképességét érintő aggodalmak.
2016-08-02 23:16:23
Pizzafutárból MILLIÁRDOS, AKI SZABAD AKART LENNI - most elmeséli sikerei titkát
Én szabad, független és a gazdag akartam lenni, de persze ezért tenni is kellett.
2017-01-26 21:29:02
Az emberek nem akarják többé, hogy eladjanak nekik
Így használhatja a közösségi médiát! Richard-Branson milliárdos vállalkozó tanácsai
2017-01-26 23:36:22
Interneten nevelkedő generáció a munkában
Élettapasztalat vagy újszerű problémakezelés a fontosabb?
2015-08-17 22:04:44
Életképek a cég életéből
Reklámmentes weboldal

Neked is lehet profi, reklámmentes weboldalad

Regisztrálj itt >>>

 

Az érzés


Az emberek nem akarják többé, hogy eladjanak nekik

Így használhatja a közösségi médiát! Richard-Branson milliárdos vállalkozó tanácsai

"Az emberek nem akarják többé, hogy eladjanak nekik: a cégektől azt várják, hogy informálják őket a megfelelő termékről vagy szolgáltatásról a megfelelő áron.

Még néznek reklámokat, de inkább az interneten, mint a tévén, és valószínűbb, hogy megnéznek valamit, ha barátaik ajánlották.

Ha valami gond van az áruval, azonnal kapcsolatba akarnak kerülni a forgalmazóval és gyors megoldást várnak."

Az, ahogyan a cégek ehhez az energikus és néha kaotikus világhoz alkalmazkodnak, meghatározza a jövőjüket.

A weblap, a Facebook-oldal, a Twitter nem a vállalkozás kommunikációs büdzséjének kiegészítése többé: ezeknek kell a marketing stratégia középpontjában állniuk és más marketingtevékenységekkel koordinálva kell működtetni őket.

Első lépésként azt javaslom, hogy az internetoldala ne csak tranzakciók kezelésére legyen alkalmas, hanem kommunikációra is – és azt, hogy ha a vevő e-mailt küld vagy kommentál, akkor a csapata rögtön reagáljon.

Minden kapcsolatfelvétel alkalom arra, hogy erősebb kötődést építsünk ki a vevőinkkel. Az általunk választott csatornától függően ez azt is jelentheti, hogy az ügyfélszolgálatosoknak segítenünk kell, hogy a kommunikáció új módszereihez alkalmazkodhassanak. Ha ez megtörtént, nekünk is kapcsolatban kell maradnunk az ügyfelekkel.

Régebben megkértem a Virgin-ügyfeleket, hogy írjanak nekem, és gyakran felhívtam embereket, hogy beszélgessünk a problémákról. Remek módszer arra, hogy felmérjük vállalkozásunk színvonalát – bár sokan azt hitték, valamelyik ismerősük szórakozik velük. A mai napig igyekszem annyi e-mailt megválaszolni, amennyit csak tudok és erre biztatom a cégek igazgatóit is.

Neil Berkett, angliai telekommunikációs cégünk, a Virgin Media vezetője azt mondta nekem, hogy naponta 20-30 e-mailt kap vásárlóktól, és igyekszik néhány órán belül röviden megválaszolni őket. E módszer révén a cégről elterjedt, milyen jó az ügyfélkezelése, amely egyébként problémás pont volt, amikor 2007-ben több vállalat összeolvasztásával elindítottuk a Virgin Mediát.

Azt is érdemes megfontolni, hogy a hirdetés, a marketing és a PR közötti régi falak leomlottak, így érdemes végiggondolni, hogyan is működik a marketingcsapat. A Virgin Atlantic nemrég egy „közösségi kapcsolatok” nevű részleget indított, amely a kombinált médiateret kezeli és azon dolgozik, hogy weboldalaink és kommunikációnk friss és érdekes maradjon, miközben igyekszik megtartani azt a kissé szemtelen ízt, amely jellemzi a Virgin-márkát.

Hirdetéseink hatását mindig is igyekeztünk okos PR-ral fokozni, így meglepő médiakampányokat rendeztünk.

A közösségi média új kihívásokat támasztott, így magunk kérdőjeleztük meg saját módszereinket. Amikor a Virgin Atlantic új tévé- és mozikampányába kezdtünk – tele humorral, mókával és egy kis csillogással –, a hirdetésnek rengeteg internetes rajongója lett, mivel híveink barátaiknak ajánlották őket. Olyanokat is elértünk, akiket eddig sohasem.

A sikerhez kell a vezetők támogatása is.

 

David Cush, a Virgin Amerika igazgatója e csatornák részlegvezetőit megszabadította a szokásos vállalati hierarchia nyűgétől. A közösségi médiás csapata huszonévesekből áll; ők irányítják az online szolgáltatásokat. David úgy fogalmaz, hogy nagy vonalakban irányba állította őket, aztán elengedte a kezüket.

 

Ezek a „digitálisnak született” alkalmazottak a vállalat kommunikációs stratégiájának középpontjába állították a Facebookot és Twittert – így ragadták meg online a Virgin-szellemiség lényegét.

Amikor az Állatok Elleni Kegyetlenkedést Megakadályozó Társaság (ASPCA) megkereste a Virgin Americát, hogy vigyünk át csivavákat a nyugati partról a keletire, mert eredeti helyükön elfogytak a menhelyek, azonnal igent mondtunk. Stílusosan átszállítottuk őket San Franciscóból New Yorkba. A csapat minden csatornán nyomta ezt a sztorit. Internetes vírussá lett és a hagyományos média figyelmét is felkeltette. Ezután a történetet mexikói járataink nagyon sikeres online értékesítésére használtuk fel.

Bill Gates szerint

Bill Gates szerint a 3. évezred élenjáró üzletei:

Ahol óriási pénzek vannak :

1. Internet üzlet

Oroszországban az emberek 2/3-a nem ismeri a számítógépet! Elmaradtak tőlünk!

Nagyok a különbségek!

2. Áruház láncolatok

Hálózatot hoz létre az üzletágán belül. Boltok hálózatát hozzák létre, hogy több vevőt szerezzenek.

Hálózat = érdemes csinálni

Pl. ha egy IKEA áruházban tűz üt ki,  leég = cég nem megy tönkre, a hálózat kivédi a kockázatot

3. MLM hálózati marketing

Bill Gates: Gondolat sebessége c. könyvében írta:

A 3. évezred élenjáró üzletévé az élenjáró technológiák fognak válni:

            a.) gyorsétkeztetés

            b.) személyes vagy hálózati marketing, MLM

 

- Szív küldi szívnek üzlet

- Milliomosok közül a legtöbbnek a vagyona MLM-ből származik

- Japánban: termékek, szolgáltatások több, mint 90 %-át MLM-ben értékesítik

Milliárdos üzlet!

Kivonat a Direkt Értékesítők Szövetségének kimutatásából:

"Az ágazat a magyar GDP közel 0,2 százalékát eredményezi. Az ágazat 2014-ben 50 milliárdos forgalmat ért el (azaz átszámolva közel 160 millió dollárt), amelynek jelentős hányadát a Szövetség tagcégeinek eredménye teszi ki.


A világon a közvetlen értékesítők 75%-a nő, Európában ez a szám 84%!

Magyarországon a közvetlen értékesítők 73% nő, 49% végzi a tevékenységet részmunkaidőben és 30% 50 év feletti.

Amennyiben egész Európát nézzük, a közvetlen értékesítők 82%-a, az EU tagállamokban pedig az értékesítők 70%-a dolgozik részmunkaidőben ezen a területen.

Az ágazat főbb jellemzői a folyamatos kiegyensúlyozott növekedés, a befektetett tőke gyors és magas hozamokkal járó megtérülése, valamint hosszú távú nemzetközi terjeszkedési lehetőség.